Facebook Twitter Instagram Youtube
MENÚ

Preguntes Freqüents

Què hi haurà a la casa?

 

Totes les nostres cases estan perfectament equipades, hi trobareu el mobiliari necessari per passar gaudir de l’estada. La cuina disposarà d’una vaixella complerta per tot el grup així com de tots els electrodomèstics bàsics. Les habitacions estaran equipades amb roba de llit i tovalloles. A més a més, a la casa hi haurà estris i productes de neteja bàsics. En el cas d’haver-hi llar de foc o barbacoa es facilitarà una bossa de carbó o un pack de llenya. Totes les cases disposen, com a mínim, d’un bressol.


A l’apartat de “La Casa” trobareu tot l’equipament que disposarà l’establiment al vostre servei durant l’estada. Per qualsevol dubte sempre podreu posar-vos en contacte amb el propietari.

 

Quin és l’horari d’entrada i de sortida de la casa?

 

Aconsellem contactar amb el propietari de cada casa per pactar l’hora d’entrada i sortida. En tot cas, l’horari estàndard d’entrada de qualsevol establiment d’Experiencia Rural serà a partir de les 17:00 i fins les 21:00 hores. L’horari de sortida serà fins les 12:00 hores.

 

En funció de l’ocupació, hi haurà la possibilitat de realitzar late check-out i així retardar l’hora de sortida fins la tarda (a pactar directament amb el propietari).

 

Com s’efectua el pagament?

 

En el moment de realitzar la reserva s’haurà d’abonar una paga i senyal del 25% de l’import total a través de targeta o transferència bancària.


La resta del pagament haurà de ser en efectiu i s’abonarà directament al propietari el dia d’entrada a l’establiment.

 

Cal deixar fiança?

 

Dependrà de cada casa. En el cas afirmatiu el client haurà de dipositar 250€ en concepte de fiança i en efectiu al propietari en el moment d’arribada a l’establiment. Aquesta quantitat li serà retornada en un termini màxim de 48 hores després del check out sempre i quan s’hagin complert les obligacions del client.

 

En el cas que l’establiment o el seu mobiliari pateixi un desperfecte superior a l’import de la fiança, el client estarà obligat a abonar inmediatament la resta de l’import equivalent al desperfecte ocasionat. Si no es realitza aquest abonament, Experiència Rural es reserva el dret d’emprendre accions legals.

 

Com comptem el nombre total de persones?

 

Tots els nens i nadons que dormin en bressols o al llit dels pares i menors de 3 anys no comptabilitzaran com a plaça ocupada. Tota la resta de nens o adults que utilitzin llit cal comptar-los.

 

En el moment d’entrada a l’establiment queda totalment prohibit sobrepassar el nombre de persones, i per tan, places ocupades indicat en el moment de fer la reserva.

 

Podem portar animals de companyia?

 

Això dependrà exclusivament del propietari de cada casa, i per tan caldrà posar-s’hi en contacte abans de l’estada per consultar-li. A l’apartat “La Casa” podreu veure en quins casos s’accepten animals de companyia.

 

A la primavera i a la tardor trobarem la piscina oberta? Està vallada?

 

Les cases que disposin de piscina la tindran oberta de Juny a Setembre. Aquest termini pot ser ampliat depenent de les circumstàncies meteorològiques. Per tal de saber si està vallada o no, consultar-ho directament amb el propietari.

 

Es poden fer celebracions?

 

Es poden realitzar celebracions sempre i quan es respecti el mobiliari i l’establiment en general. Cal tenir en compte que no està permès posar música amb un volum elevat a partir de les 22 hores. També haureu de tenir en compte que alguns establiments tenen veïns propers i cal respectar-los.

 

En el cas que l’establiment o el seu mobiliari pateixi un desperfecte superior a l’import de la fiança, el client estarà obligat a abonar inmediatament la resta de l’import equivalent al desperfecte ocasionat. Si no es realitza aquest abonament, Experiència Rural es reserva el dret d’emprendre accions legals.

 

Si tens algun altre dubte que no t’ha quedat resolt, pots posar-te en contacte amb nosaltres a info@experienciarural.cat estarem encantats d’atendre’t!