Facebook Twitter Instagram Youtube
MENÚ

Informació a propietaris

Informació General

 

Què és Experiència Rural?
 

Som una empresa dedicada a la gestió del turisme rural a la comarca de La Garrotxa. Oferim l’oportunitat als propietaris d’establiments rurals de formar part d’una gran xarxa de comercialització turística, amb l’objectiu de maximitzar els beneficis i la rendibilitat de cada establiment.

 

Què oferim al propietari?
 

Experiència Rural t’ofereix la possibilitat de cedir la gestió comercial exclusiva del teu establiment rural. D’aquesta manera aconseguiràs millorar-ne la rendibilitat:
 

- Eliminaràs les despeses de gestió i de comercialització ja que Experiència Rural se’n farà càrrec en la seva totalitat.
- ​Incrementaràs l’ocupació anual, gràcies a la implementació d’estratègies de màrqueting i comunicació per part d’Experiència Rural orientades a atraure públic estranger.
 

T'assegurem un mínim d'ingressos anuals, t'estalviem el volum de treball que et suposa la gestió comercial del teu establiment i t'eliminem els costos de gestió i comercialització.

 

Com ho aconseguim?

 

A través d’un gran espai web (www.experienciarural.cat) que actua alhora com a marca turística de referència, central de reserves especialitzada en gestió i comunicació d’establiments rurals, i agència receptora focalitzada en crear noves experiències pels visitants de la comarca.

 

Com a marca turística aconseguim:

 
- Potenciar La Garrotxa com a destí turístic català amb l’objectiu d’incrementar-ne el tràfic de visitants.
- Ser el principal agent turístic privat d’aquesta província aconseguint així influencia dins el mercat.
- Obtenir reconeixement per oferir un servei de qualitat, fiable i innovador.
- Generar clients potencials pels establiments rurals que gestionem a través de les visites al portal web.
- Fidelitzar el client final.
 

Com a central de reserves i gestors d’establiments aconseguim:

 

- Centralitzar les reserves dels establiments rurals per aconseguir reserves creuades: cross-sellings i up-sellings.

- Estandaritzar els processos de captació de clients, venda del serveis i anàlisis del nivell de satisfacció.

- Agilitzar la gestió de la cadena comercial a través de l’automatització del sistema de reserves.

- Unificar accions i campanyes de màrqueting i publicitat beneficioses per a tots els establiments.

- Incrementar la visibilitat de tots els establiments a través de la centralització de les xarxes socials.

- Millorar la quota de mercat de turisme estranger mitjançant contractes amb tour operadors i agències de turisme emissor.

 

Com a agència receptora aconseguim:

 

- Oferir el producte més adequat al visitant segmentant el públic objectiu.

- Facilitar diverses aplicacions i eines web al client final dels establiments aconseguint així un valor afegit respecte la competència. Per exemple, un mapa interactiu que, entre d’altres coses, permet generar rutes a punts d’interès turístic de la regió des del propi establiment.

- Millorar l’experiència del client comercialitzant packs turístics naturals, gastronòmics i culturals.

- Desestacionalitzar la demanda a través de campanyes de promoció i comunicació dirigides al turisme estranger.


 

Entrem en detall...

 

La nostra feina. Què fem per tu?

 

Cedint-nos la gestió comercial exclusiva del teu establiment rural t’assegurem un mínim d’ingressos anuals. Si per qualsevol motiu no aconseguíssim assolir aquesta xifra Experiència Rural es compromet per contracte a abonar la totalitat de l’import anual assegurat.

 

A més a més, ens farem càrrec de tots els costos de comercialització, publicitat i comunicació de l’allotjament, la qual cosa suposarà una reducció de les teves despeses. Ens encarreguem de:
 

- Crear i mantenir un espai web pel teu establiment rural dintre el portal de la marca Experiència Rural. Això suposa:

- Realització de fotografies i vídeos
- Redacció del contingut i característiques de l’establiment: Fixació de preus, canvi de telèfon, redireccionament del correu electrònic de l’establiment cap a info@experienciarural.cat.

- Atendre totes les peticions de reserva via correu electrònic, telèfon o web de l’establiment amb la major brevetat possible.

- Formalitzar les reserves a través de correu electrònic i gestionar el cobrament de la paga i senyal per tal de confirmar la reserva.

- Comunicar-te les noves reserves a través de correu electrònic i missatgeria instantània.

- Preocupar-nos de conèixer el grau de satisfacció del client i proposar possibles millores a l’establiment.

- Gestió de campanyes de publicitat i màrqueting i manteniment de xarxes socials.

 

La teva feina. De què s’encarrega el propietari?

 

Un cop delegada la gestió comercial (exclusivament a càrrec d’Experiència Rural) com a propietari, només t’hauràs d’encarregar de:

 

- Realitzar l’entrada dels clients i ensenyar-los la casa.

- Cobrar la fiança (en cas de demanar-ne) i l’import restant de la reserva en efectiu durant el check-in.

- Retornar la fiança amb un màxim de 24 hores per transferència bancària després de la sortida dels clients.

- Mantenir la casa i les seves instal·lacions en perfectes condicions d’ordre i neteja per les estades dels clients.

 

I quina és la comissió d’Experiència Rural?

 

Com la pregunta indica, treballem a comissió. Els nostres ingressos dependran de les reserves que aconseguim generar pel vostre establiment en concret. Experiència Rural cobrarà un 25% (IVA incl.) sobre l’import total de cada reserva. D’aquesta manera aconseguim generar una rendibilitat a l’establiment en benefici comú.

 

No cobrem per volum de feina ni per hores treballades, els nostres ingressos depenen únicament del bon funcionament de l’establiment, que a l’hora també et beneficiarà a tu de la mateixa manera com a propietari.

 

Treballem per contractes anuals i assegurem uns ingressos mínims anuals preestablerts segons les possibilitats de l’establiment. Tot i que fem i farem el possible perquè això no passi, en qualsevol moment pots decidir rescindir el contracte i continuar comercialitzant el teu establiment per compta pròpia.

 

I si encara no ho tens clar, et podem facilitat el contacte de qualsevol dels propietaris que treballen amb nosaltres perquè puguis conèixer de primera mà els beneficis de treballar amb Experiència Rural. Contacta’ns i et donarem tota la informació que necessitis.
 

 

Dubtes per resoldre

 

Us podeu encarregar de tot (a part de la gestió comercial)?

 

Sí, Experiència Rural pot encarregar-se de tot a canvi d’un lloguer mensual.

 

Quins tipus d’establiments gestioneu?

 

Experciència Rural treballa amb masies aïllades, cases dintre nuclis urbans, apartaments, etc., sempre i quan es lloguin íntegrament. No gestionem establiments per habitacions.

 

Caldrà fer canvis de mobiliari o canvis a les instal·lacions de l’establiment?

 

Dependrà dels controls de qualitat d’Experiència Rural. Vindrem a revisar la casa i suggerirem els canvis pertinents en el cas que siguin necessaris.

 

El propietari pot gestionar reserves per compte propi?

 

En cap cas el propietari pot gestionar les reserves de l’establiment mentre tingui contracte vigent amb Experiència Rural. Nosaltres ens ocupem de tota la gestió comercial des d’una sola plataforma, ja que així és més àgil i oferim un servei de major qualitat.

 

En el cas que algun client contacti directament amb el propietari per reservar, aquest ens haurà d’avisar i nosaltres ens encarregarem directament de formalitzar la reserva.

 

Es pot rescindir el contracte en qualsevol moment?

 

El contracte de gestió de l’establiment és anual. En el cas que es vulgui rescindir el contracte, caldrà avisar a Experiència Rural amb un mínim de tres mesos d’antel·lació abans de la finalització d’aquest. La renovació del contracte anual serà automàtica si cap de les dues parts manifesta el contrari.

 

Podem contactar amb algun propietari per conèixer la seva experiència amb Experiència Rural?

 

Sí, només cal que ens ho demanis i sense compromís et facilitarem el contacte de qualsevol dels nostres propietaris.


L'encant de l'establiment i la dedicació en la gestió per a oferir la millor experiència rural.

I si encara tens algun dubte, contacte amb nosaltres sense cap compromís a través del nostre correu electrònic info@experienciarural.cat o bé trucant-nos al 696 882 960.