Facebook Twitter Instagram Youtube
MENÚ

L'Esquirol

MENÚ CASA
Valoracions: 7 Valoració mitjana:

Els vostres comentaris

La teva opinió ens ajuda a millorar, gràcies!

COLONIES

Es el segon cop que ens allotgem en aquesta maravellosa casa, al ben mitg del camp. Neta, ben cuidada, agradable. No podem dir res negatiu, al contrari. Erem un grup de 7 dones i vam gaudier d´un cap de semana magnific.
Carmen de Miguel Seral

Perfecte

Ha sigut un cap de setmana molt maco. Arribar i trovar una casa tant bonica en un entorn tant maco, ha sigut espectacular. L´equipació de la casa molt be. No ens ha faltat de res. L´atenció, en aquest cas de l´Eloïse, va ser genial. Molt agradable i atenta en tot moment. Segur que tot l´equip sou iguals. No ser que mes dir. Quant tothom diu que s´ho a passat genial, no calen mes paraules que una: perfecte. Moltes gracies per una experiencia com poques en aquest àmbit.
Oscar Agustí Hernandez

Una experiència rural genial!

Tant la casa com el seu entorn i les possibilitats que ofereix han estat molt bones i hem pogut gaudit molt en família .L´ Esquirol és un d´ aquells llocs que vols repetir.També l´ atenció rebuda ha sigut exel.lent.
Rosa Cazalla Zarrias

Vistes espectaculars

La casa molt neta, amb un espai exterior molt gran per poder disfrutar-lo, tot molt ben cuidat, no faltava cap detall. Vistes fantàstiques i bona ubicació. Molt recomanable!
Xavier Serra Torras

Fabulosa

Hemos disfrutado el pasado fin de semana un grupo de nueve personas ,de esta fabulosa casa, pensada hasta el último detalle para su uso y disfrute, con un entorno incomparable y todas las comodidades necesarias, recomendable para conocer la Garrotxa y su entorno. Sólo una pega, un fin de semana se queda muy corto.
Amelia

Como en casa!

Estuvimos este fin de semana en l´Esquirol y todo fue de maravilla. La casa es muy bonita, muy limpia y muy cuidada, con todo tipo de detalles. El entorno es inmejorable y pese al frío, los niños disfrutaron mucho en el jardín pues pudieron correr de arriba a abajo sin parar. La casa es muy acogedora y calentita.
Ana Estrada

Excelente

Qué decir de nuestra estada en l´Esquirol... simplemente genial. Estuvimos allí desde el viernes por la mañana hasta el domingo por la tarde con nuestra familia (incluidos nuestros tres perros), y la experiencia fue increíble. El entorno perfecto para desconectar, disfrutar de la familia, hacer pequeñas excursiones y que los perros disfruten como nunca.
Carlos

SORTEIG

Valora la teva experiència rural i entraràs en el sorteig de 150€ de descompte per a la teva propera estada a una de les nostres cases!